Menu
  • Veel-gestelde-vragen

    Heeft u vragen? Wellicht dat het antwoord op deze pagina staat.

© Foto: Werner Klompen Artgenerator

Vragen over Sofco Online boekhoudsysteem

Lees hiernaast de antwoorden op vragen die wij regelmatig krijgen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op
Veel-gestelde-vragen

Vraag en antwoord

Sofco Online boekhoudsysteem

Hoeveel klanten/relaties kan ik invoeren?

U kunt ongelimiteerd relaties invoeren.

Kan ik mijn relaties via Excel importeren?

Ja, u heeft de mogelijkheid om uw relaties via een Excel-bestand te importeren. U kunt eventueel in het systeem handmatig relaties toevoegen en deze naar een Excel-bestand exporteren.

Hoeveel facturen kan ik maken en versturen?

U kunt ongelimiteerd facturen, creditnota's en offertes aanmaken en versturen.

Kan ik een gemaakte factuur wijzigen?

Ja, u kunt een factuur zo vaak wijzigen als u wenst.

In welk formaat wordt de factuur of offerte opgeslagen?

De factuur of een offerte wordt in PDF-formaat opgeslagen. Bij het versturen van een factuur wordt deze als bijlage automatisch aan uw mail bijgevoegd zodat uw klanten deze kunnen printen en/of opslaan voor hun boekhouding.

Kan ik een herinnering of aanmaning versturen?

Ja, u kunt via het systeem een herinnering of aanmaning versturen. Met 1 druk op de knop worden e-mailadres, het onderwerp en inhoud voor uw mail automatisch meegenomen. U kunt deze eventueel zelf handmatig wijzigen.

Kan ik mijn omzet bekijken?

Ja, u kunt via een statistiek uw omzet bekijken en vergelijken met de omzet van vorig jaar.

Kan ik een gemaakte factuur wijzigen?

Ja, u kunt een factuur zo vaak wijzigen als u wenst.

Kan ik een creditnota maken?

Ja, u kunt een creditnota maken van een bestaande factuur. Alle gegevens worden uit uw oude factuur overgenomen. Aantallen, prijzen en omschrijvingen kunt u handmatig wijzigen.

Kan ik van een offerte een factuur maken?

Ja, u kunt een factuur maken van een offerte die heeft gemaakt. Zo hoeft u nooit alle gegevens uit uw offerte opnieuw te schrijven. Alle gegevens zijn eventueel handmatig te wijzigen.

Kan ik mijn klanten een deelbetaling laten doen?

Ja, u kunt bij het maken van een factuur aangeven of het een deel- of restabetaling betreft. U kunt zelf aangeven welk percentage u wilt laten betalen.

Via welke banken kan ik mijn klanten laten betalen?

Wij koppelen het systeem aan uw Mollie account. Hiermee kunt u gebruik maken van alle bekende internationale banken en indien gewenst creditcards. Voor Nederland kunt u via iDeal laten betalen. Uw klanten betalen via de omgeving van hun eigen bank zodat de veiligheid voor uw klanten gegarandeerd is.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vragen over Sofco Online abonnementensysteem

Lees hiernaast de antwoorden op vragen die wij regelmatig krijgen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vraag en antwoord

Sofco Online abonnementensysteem

Hoeveel facturen kan ik maken en versturen?

U kunt ongelimiteerd facturen aanmaken en automatisch laten versturen.

Kan ik de periode instellen dat een factuur verstuurd wordt?

Ja, u kunt aangeven op welke dag van de maand de factuur gegenereerd en verstuurd moet worden. Daarnaast kunt u aangeven met welke frequentie deze verstuurt dient te worden.

In welk formaat wordt de factuur gegenereerd?

De factuur wordt in PDF-formaat gegenereerd. Bij het versturen van een factuur wordt deze als bijlage automatisch aan uw mail bijgevoegd zodat uw klanten deze kunnen printen en/of opslaan voor hun boekhouding.

Kan ik een herinnering of aanmaning versturen?

Ja, u kunt via het systeem handmatig een herinnering of aanmaning versturen. Met 1 druk op de knop worden e-mailadres, het onderwerp en inhoud voor uw mail automatisch meegenomen. U kunt deze eventueel zelf handmatig wijzigen.

Kan ik mijn omzet bekijken?

Ja, u kunt via een statistiek uw omzet bekijken en vergelijken met de omzet van vorig jaar.

Kan ik een gemaakte factuur wijzigen?

Ja, u kunt een factuur zo vaak wijzigen als u wenst.

Kan ik de prognose van de te verwachten omzet bekijken?

Ja, u kunt in een statistiek zien hoe de prognose van dit jaar en koend jaar wordt. Zo heeft u altijd een duidelijk beeld van de te verwachten omzet.

Via welke banken kan ik mijn klanten laten betalen?

Wij koppelen het systeem aan uw Mollie account. Hiermee kunt u gebruik maken van alle bekende internationale banken en indien gewenst creditcards. Voor Nederland kunt u via iDeal laten betalen. Uw klanten betalen via de omgeving van hun eigen bank zodat de veiligheid voor uw klanten gegarandeerd is.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vragen over Sofco Online Social Media

Lees hiernaast de antwoorden op vragen die wij regelmatig krijgen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vraag en antwoord

Sofco Online Social Media

Hoeveel berichten kan ik maken en versturen?

Afhankelijk van het abonnement dat u neemt. Met het PRO abonnement kunt ongelimiteerd berichten aanmaken en (automatisch laten) posten.

Kan ik de periode instellen dat een bericht gepost wordt?

Ja, u kunt aangeven op welke datum het bericht gepost moet worden. Daarnaast kunt u aangeven met welke frequentie deze opnieuw gepost dient te worden.

Naar welke social media platforms kan ik berichten posten

U kunt berichten posten naar Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram en Pinterest.

Kan ik een foto meesturen?

Ja, u kunt uiteraard een foto bij uw berichten plaatsen.

Kan ik notificaties ontvangen als er een bericht is gepost?

Ja, u ontvangt via Telegram een bericht op uw telefoon wanneer een bericht is gepost.

Kan ik een overzicht van mijn geplande berichten bekijken?

Ja, u heeft een kalender ter beschikking waar u kunt zien welke berichten op welke dagen worden gepost. Zo houdt u altijd overzicht en kunt u strategisch te werk gaan.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vragen over Sofco Online Mailingsysteem

Lees hiernaast de antwoorden op vragen die wij regelmatig krijgen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Vraag en antwoord

Sofco Online Mailingsysteem

Hoeveel mailings kan ik maken en versturen?

Afhankelijk van het abonnement dat u neemt. Met het PRO abonnement kunt ongelimiteerd mailimgs aanmaken en (automatisch laten) versturen.

Kan ik de periode instellen dat een mailing verstuurd wordt?

Ja, u kunt aangeven op welke datum een mailing verstuurd moet worden. Daarnaast kunt u aangeven met welke frequentie deze opnieuw verstuurd dient te worden.

Naar hoeveel ontvangers kan ik mailings versturen?

U kunt naar ongelimiteerd aantal ontvangers een mailing versturen. Het systeem wordt gekoppeld aan uw Mailgun account zodat uw website nooit als spamsite gezien kan worden.

Kan ik een foto meesturen?

Ja, u kunt uiteraard een foto in uw mailing plaatsen.

Kan ik notificaties ontvangen als er een mailing is verstuurd?

Ja, u ontvangt via Telegram een bericht op uw telefoon wanneer een mailing is verstuurd en naar hoeveel ontvangers.

Kan ik een overzicht van mijn geplande mailings bekijken?

Ja, u heeft een kalender ter beschikking waar u kunt zien welke mailings op welke datums worden verstuurd. Zo houdt u altijd overzicht en kunt u strategisch te werk gaan.

Kan ik zien wie mijn mailing heeft geopend?

Ja, u kunt zien wie uw mailing heeft geopend en eventueel welke ontvangers op uw link in uw mailing hebben geklikt.

Staat uw vraag er niet bij? Neem aub contact op

Bekijk onze ZZP en MKB pakketten

Betaalbare oplossingen voor ZZP'ers en het MKB. Nu bij elk abonnement 1 maand gratis.

Maak kennis met de Sofco Online pakketten